مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 07:472022-08-04سياسي

هم نوا با کاروان| نظام جمهوری اسلامی، در مدرسه عاشورا به قدرت رسیده است


امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه ارزش عمل به انگیزه آن است، گفت: نیاز است عملی که با انگیزه خالص انجام می شود، مطابق با دستور و فرامین الهی باشد و کربلا نماد این عمل است در این مسیر نظام جمهوری اسلامی نیز در مدرسه عاشورا به عزت و قدرت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، شامگاه چهارشنبه در مراسم هیأت رزمندگان اسلام،ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با اشاره به آیات سوره فاطر اظهار داشت: در این آیات، شخصیت انسان، مسیر تربیت و تکامل او تبیین شده است.

  وی ضمن اشاره به آیه 10 سوره فاطر تأکید کرد: عزت حالتی در انسان است که او را در مقام قدرت، شوکت، غلبه و پیروزی قرار می دهد و انسان عزیز انسانی است که مقهور پدیده و ممکنی نیست، بلکه شکست ناپذیر است.

ابوترابی فرد در خصوص ریشه کلمه عزیز عنوان کرد: ریشه این واژه از زمینی اخذ شده که نفوذ ناپذیر و سخت است یعنی زمینی که آب در آن نفوذ نمی کند و ارض عزاز نامیده می شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انسان عزیز انسانی است که در مرتبه ای والا از قدرت و شکست ناپذیری قرار گرفته، یادآور شد: در آیات سوره فاطر به این موضوع اشاره شده که در جان بشر میل به قدرت و عزت نهادینه شده و هر فردی از افراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم نوا با کاروان| نظام جمهوری اسلامی، در مدرسه عاشورا به قدرت رسیده است

هم نوا با کاروان| نظام جمهوری اسلامی، در مدرسه عاشورا به قدرت رسیده است